Muhammedamine seninle aynıyız. Bende bugün doktordaydım. Banada 1 ay var dedi. 15. Haftalarda hatta diğer haftalarda da kasık ağrılarım oldu. Bebek geliştiği için rahim kasılmalarından dolayı oluyormuş. Bende dışardan dokununca değil ama sanki karnımın içinde balık geziyomuş gibi hissediyorum.