merhaba 13 haftalık hamileyim kanama ve sancı ile doktora gttm rahim agzı uzunlugum 2 günde 10mm azaldı 30 mm olmus
doktor 20 altı skaıncalı dedi progestan kullanıorm
doktor kanamn artarsa gel dedi kanamam yok ama ara ara sancılarm oluo bu konuda tecrübeli arkadaslardan fikr bekliyorm