Edoliii canım bende hemen istemiştim doktorum izin de vermişti, ama adet gördüm ve iyi ki de görmüşüm çünkü kürtaj sonrası ilk adet normal adetlerin gibi olmuyor baya yoğun oldum ve dedim ki iyi ki adet olmuşum o kanı bi atmak lazım bişey olmuş ki içerde ilk adet farklı oluyor demek ki, sonrasında düzeldi benim, ama hala gebelik yok 6 ay oldu 😞bence bir adet gör vücut ritmin düzelsin