Ipekgulll Kızlar merhaba 18+2 haftalığım ayrıntılı ultrason için 18+6 da zar zor randevu buldum sizce beklemeli miyim yoksa bakarlar mı
dlrglnc Ipekgulll Aldığınız tarih erken değil mi zaten , 20-24 arası yapılıp 22 nin en doğru zaman olduğunu söylemişti doktorum bana bende 22+3 aldım o yüzden randevumu 🌺
Esrabozkurtt Ipekgulll ben 19 haftalıkken yaptırdım özele gidiyorum 600 lira verdim ama bebek daha küçük dedi bazı şeyleri küçük olduğu için ölçemedi göremedi 10 15 gün sonra gel dedi öyle yaptım her şey çok daha netti bence bekle 22 haftalikken falan git
Ipekgulll dlrglnc Ben de o zamana bulabilirsem alayım devlette sıra bulamıyorum zar zor buldum ama görünmeyecekse boşuna randevu almamın anlamı yok
Ipekgulll [silindi] hayır hiçbirini yaptırmadım ilk defa ayrıntılı yaptıracağım inşAllah malesef devamlı gittiğim bi doktor yok mümkün de olmuyor burada :(
dlrglnc Ipekgulll Bulduysanız gidin ona , o zamana tekrar gidersiniz 😌 Bebişi görmek için fırsat işte 💃🏻🥰