fatma1941 36.haftaya girdik bugün iki hafta önce bebeğim 2haftada 700gr alırken bu son 2hafta sadece 150gr almış beslenme konusunda aynı şeyleri tüketmeme rağmen 36 .haftada sadece 2300 kilosu maalesef
GNur0506 fatma1941 200 gram daha alsa normal standarta giriyor zaten canım 2500 gram olduktan sonra kuveze girmiyorlar solunum sıkıntısı olmadıkça. Zayıf olmasından ziyade sağlıklı olması önemli. Kuzenimin çocuğu 36.haftasında 1600 gram doğmuştu şuan gayet sağlıklı 7 aylık oldu bile
fatma1941 GNur0506 karın çevresi hep zayıf diyor doktor ama gelişimi iyi dedi bir sıkıntı yok dedi ama içim rahatlamadi bir türlü
Meryem2746 fatma1941 bizimde karın çevremiz ve kilomuz geriden geliyor sorun yok dedi ama bende rahat edemedim
fatma1941 Meryem2746 başka bir doktora daha kontrole gitmeyi düşünüyorum farklı bir görüş almakta fayda var diye düşünüyorum
Zeyno16 Bnmde tam tersi 35. Haftada 3küsür olmş😕 gebelk şekerin var dikkat et bebek de yni doğn ünitesine alnr dedi