Bsra19ogz Sizlerinde ilk aylarında yaşadığınız bir durum muydu mide bulantıları agız acıları mide yanmalarının yanı başında birde geçmeyen baş ağrılarımız var 🥺🥺 9+3 günlük gebeyim bu arada
deletedmom27371 Bsra19ogz 13+3 baş ağrıları hala devam ediyor. Bulantı ve yanmalar ara sıra oluyor ama baş ağrısı çok fena bazen acillik oluyorum
asdfg3 Bsra19ogz ilk aylarda 1 hafta boyunca hic gecmeden basim agrimisti suan ucuncu ayımdayim migrenim var diye cok korkuyordum ama cok şükür zorlayici derecede agrilarim olmadi. Sizinde kisa zamanda gecer umarım ağrılarıniz
2kezAnneyim Bsra19ogz maalesef bnim de çok fazla agriyo en son acilde serum taktım agri kesici içmezsem duramıyorum bazen
Yagmurdgdgn13 Bsra19ogz brn hamileliğimin ilk dört ayını çok kötü geçirdim bitmek bilmeyen mide bulantısı kusma ve baş agrısı migrenim var bazen iki gün boyunca sürüyordu nane yağını keşfettim basıma nane yağıyla masaj yapıyorum hafifliyor
Bsra19ogz Agrı kesiciye henüz başvurmadım ama oraya dogru ilerliyor umarm tez zamanda hepimizn geçer güzelce beslenebilir bebeklermze kavuşuruz sağlıkla sıhatli
Aysun1981 benim normalde çok şiddetli migrenim var. bazen hastanelik olurum. hamilelikte ilk 3 ay çok kötü olmasada baş ağrısı çektim ama sonra geçti. şimdi 21 haftalığım ve umarım böyle devam eder. Sizinde geçer umarım, baş ağrısı berbat birşey 🥺
Yagmurdgdgn13 Bsra19ogz aktarcılarda vardır bulamazsanız bile eczanede viks var ondan alıp az miktarda sürebilirsiniz