Kızlar merhaba, ben daha önce 2 düşük yaptım, şimdi tekrar hamileyim. normalde 32 gün adet periyodum. 26 sonda yumurtam çatladı döllenme oldu çok şükür 11 inde beta hcg testi verdim yani döllenmeden 16 gün sonra 64 çıktı. Ben mi evham yapıyorum çok düşük diye. Benimle aynı durumu yaşayanlarını var mı?