cigdem4154 Aysununannesi00 bende ilk defa gidicem daha kontrole de gitmedm hem görüp hem kalbini duyacağım nasipse 😇
nuhunannesi42 cigdem4154 6 haftada keseyi gördüm 7+3 de kalp atışını duymuştum ama vajinal ultrason ile duymuştum
cigdem4154 Merveacisu06 ne kadar güzel bende yeni öğrendim 5 haftalıkmış haftaya inşaAllah bende ilk defa görmeye gidicem 😇
Merveacisu06 cigdem4154 rabbim herkese nasip etsin inşallah çok güzel bir duygu biz 32 haftalık olduk bile
Kbraackz cigdem4154 Hafta da gitmiştik biz o zaman duymuştuk. Hastane cihazına göre değişiyor sanırım.