Fbd bende de bişey kayıyo gibi oluyodu ve bazen sertleşiyodu dört beş saniye sonra geçiyodu. Gaz sıkışması gibi bişey tık tık vuruyp gibi oluyodu ama ondan pek emin olamıyodum. 19.haftaya girmemle sabAh uyandım uzanıyodum net net hissetmeye bşladım hareketlerini. Bi anda oldu yani. Başlarda alışamadım rahatsız hissettiriyodu. Birkaç gün sonra çok güzel bi duygu olduğunu düşünmeye başladm. en kısa zamanda sende hissedersin inşallah ☺️🤗