Ozlem2206 M_drms8 normal canım gebelikte düşük tansiyon olması hiç önemli değilmiş yüksek olması sıkıntı sadece benim 7lere kadar düşüyor
Helpmee M_drms8 benimde böyle çıkar hep hatta 9 5 flnda olur Hatta 8 5 bile olur ama o baya sallar beni