Cliocu Mrb kizlar bgn kan tahlili aldim kanimda enfeksiyon var dedi saglik ocagi doktoru yuksek cikmis sizdede byle oldu mu ciddi bsey mi
Ilkayy Cliocu 1 hafta hastanede yattım. Bebeğimi kaybediyordum azdaha hemen dahliyeye git antibiyotik yazsın. İlac içmediğin hergün yükselşyor o değer sizin kaç cıktı.
FatihBatur Cliocu benim 8 çıkmıştı sonra idrar verdim idrar yolu enfeksiyonu varmış antibiyotik kullandım 1 ay sonra tekrar idrar verdim geçmedi gene antibiyotik kullandım sonra kan verdim bu sefer de 9 çıkmıştı kanda ki enfeksiyon 🤷🏼♀️
Ilkayy Cliocu çok yüksek değil ama ilac içmediğin her gün o değer yükselir benim 123 tü hiç bir belirti yoktu bende ben kan vermiyorum en son yerlerde süründüm kasık ağrısından. Hemen yatırdılar beni hastaneye değerim çok yüksek diye
Cliocu Ilkayy esim izin alamiyo bi hafta snra izne girecek off napsam ki valla acile gtsem vermezler dimi
Gizem93 FatihBatur bende yakin zamanda kan vermistim saglik ocaginda ama crp diye bi deger yazmıyor demekki bakilmamıs
Gizem93 Ilkayy bana neden crp degerime hic bakılmamıs ki saglik ocagında her ay kan veriyorum oysa ki. Crp diye bir deger yok. Birdahakine soylerim artik tesekkurler