Zor dönüyorum. Eğilemiyorum. Uyurken eziyet çekiyorum. Hareket etmediğinde korkuyorum gerçi ama biraz fazla hareket ediyor maşallah. Ne zaman uyuyor bebek. Hiç anlayamadım valla. 32+5. Şartlı tahliyeyle falan salsalar diye geçiriyorum arada aklımdan 😂