Tugbaras 36+0 haftalık hamileyim son 3 gündür ara ara sancılarım oluyor bıçak saplanmasi gibi kramp gibi şiddetli regl sancısı gibi son gittiğimde bebek bı hafta önden gidiyor demişlerdi erken doğum belirtisi olabilir mi neden böyle oluyor?
Bsra_ayz Tugbaras yok canım neden erken doğum olsun ki 36 dan sonra normal buluyor doktorlar hem bu aylarda çok normal rahim kendini doğuma pozisyonluyor
Selcans Tugbaras bende 36+5′ salı günü nst yapıldı. Ara ara sancı giriyordu ama bir şey çıkmadı. Siz nst’ye girmiş miydiniz?
Selcans Tugbaras aa bana da ultrason beklenen dogum tarihi diye verdi😇 saglikla gelsinler insaallah meraktayiz kendilerini 🤩