Anne çayı düzenli kullanımda etki ediyor diye biliyorum ben her nekadar ilk gebeligimde mama kullanmamış olsamda gerektiğinde kullanmak lazımmış onu anladım şuan ikinci gebeligim mamayla bir dene derim baktın doyuyor ozaman cidden süt artırıcı şeyler ye düzenli havuç ya da havuç suyu dereotu heleki dereotu çok yapar derler yani yeşillik ye dereotu fazla olsun tayin felan ye birde düzenli ya duşa gir ya da göğsünü sıcak suyla yıka kanalların açılsın eğer pompayla sağım yapıyorsan bnce parmaklarinla dene sağım işini daha kısa sürede şurubu alıyorsun….hatta mochi pompa var vakumlu Instagram dan bak bir taraftan emzirirken bbir taraftan da diğer göğsüne onu tak amailk baslarda acamilikden takamayabilirsin o vakumlu göğsünü tam kavrayamaz düşebilir dikkat e t bebek emerken diğer tarftanda süt akışı olur az da olsa onu da verirsin. Bn bunların hepsini yaptım ilk gebeligimde takdir senin sabrım geniş olsun sağlıkla büyüt bebeğini son olarak zaten al bezini günlük 6 7dolu dolu bezin dolduruyordu odrarla sütun yetiyordur
Toprak0805