Happy_001 ben evlenirken almıştım 3. Senesi şuan halıyı havaya kaldırıyor resmen. Ama benimki kablolu modellerdendi. Şuan alıcak olsam dikey şarjlılardan alırdım, daha rahat onlar yer sıkıntısı falan da yok. Ama gerçekten dyson kalitesi bi başka mutlaka inceleyin çok memnunum ben