Deletedmom93284 Aysemavi hamileliğimin başından beri en masum görülen parolu bile kullanmadım :( çok baş ağrısı çekiyorm sadece duşa girmek bi nebze azaltıyor diğer türlü uyu uyan hala ağrıyor
Sdashn Aysemavi canım ben şok şiddetli baş ağrıları çektim parol dahi içmek istemiyorum buzdolabına kolanya koyuyorum soğukken alnıma sürüyorum birde tülbente sıkıyorum kolanya alnımı sıkıyorum öyle uzanıyorum dinleniyorum yine iyi geliyor 🌸
deletedmom27371 Aysemavi ben parol içiyorum ya da acilde parol serum taktırıyorum çok şiddetli ağrınca yoksa diğer türlü asla geçmiyor migrenim var çünkü
humasultan3443 Aysemavi ay bugün bende de bir baş ağrısı deliricem o kadar huzursuz etti ki uyudum uyandım bana mısın demiyor 😳 bekliyim şurda
Aysemavi Sdashn aahh keske dayanabilsem o kadar cok agriyor ki mideme vuruyor agri ve kusmak durumunda kaliyorum
Damlakrgz Hiç ağrımayan başım iki haftadır cok ağrıyordu tansiyonum yükseliyor zannederken meğerse tansiyonum düşüyormuş. Ayran içince hafifliyor, tansiyonunuzu kontrol edin 🙏
Sdashn Aysemavi migrendir büyük ihtimal bende de öyle oluyor hamile değilken acile gider iğne olurdum şimdi öyle imkanımız yok 😔 bu çareyi buldum iyi geliyor yine de bir dr hamile iken daha çok ağrırmış başı insanın