Deletedmom_33 Handan13 e bebekten aldım geçen kaplı 50 TL idi gayet de rahat şuan bile kullanıyorum 😁
Gupssse Handan13 ya ben de tam bunu arastyrdum. Emzirme atleti aldım bana kullanışlı gelmedi önden acılan sutyenle emziren var mı acaba o daha pratik sanki
Attkttdtt https://ty.gl/rnq8rryf1r Bu çok rahat ben 80 e almıştım şimdide 150 ye 20 varmış bence alın yumuşacık haftaya kullanmaya başlarım inşallah ama şimdiden bile hiç rahatsız etmedi
Handan13 Attkttdtt bunu görmüştüm konforlu duruyor. Peki normal sütyen bedeniniz neydi hangi beden aldınız bunu ?
Symkadi Bende çok araştırmıştım arayıp taradım . 1-2 hafta önce LCWaikikiden aldım , balensiz, ince bir süngeri var ve çok rahat arkadaşlar. denedim göğüslerim büyük olmasına rağmen çok güzel toparladı herkese öneririm. Bakmak isteyen olursa linkini yazıyorum🥰 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/5439033/1715931
Symkadi Makskala normalde 85b takıyordum ama biraz göğüslerim büyüdüğü için 85c(90b ile aynı oluyo) aldım