Canselyaren ben sağlık ocağında bedavaya yaptırdım sonuçları doktoruma götürdüm sabah aç karnına gidiyorsunuz kan veriyorsunuz açlık kanınıza bakılıyor o yüzden akşamdan bişey yemeyin be erken gitmeye bakın uzun süre aç kalıyorsunuz çünkü sonra glikoz içeceğini içiyorsunuz tam 1 saat sonra tekrar kan veriyorsunuz daha sonra 2 saat geçtikten sonra bir daha kan veriyorsunuz. Şeker yüklemesi 130 tl dedilerse başka ücret ödemiyorsunuz glikozuda kendiniz eczaneden temin ediyorsunuz benim bildiğim doktorunuz kaçlık verdiyse ona göre alıyorsunuz ya 75 ya 100 lük oluyor.