Cigalde ben de açlık kan şekerimin 95 çıkmasıyla başladım endokrin uzmanı diyetisyene yönlendirdi evde düzenli ölçüm cihazıyla ölçmemi istedi diyetle düşmezse insülin başlarız dedi. Cihazda değerim daha yüksek çıkıyor aile hekimliğinde kan veriyorum 89 cihazla ölçüyorum 110🤷🏻♀️ Sadece 95 bebeği iriletir mi bilmiyorum haftasından 2 hafta önde ama suyu normal kendi doktorum bu yapısal iri bi Bebek şekerden etkilenmiş değil öğle olsa suyu fazla olurdu dedi. Perinatolog ise şekerin olmasaydı yapısal derdim ama Şeker olduğu için etkilenmiş olabilir dedi. Zorlayıcı bi süreç yaşayan herkese kolaylıklar diliyorum ve sağsalim bebişlerine kavusmalarını…