Akkiz__elis Oncelike anne olmak isteyenlerin ve deneyenlerin bu yolda süre kat edenlerin affına sığınarak paylaşıyorum ki bende 7kes düşük yaptım 30haftalik bebeğimi kaybettim bilirim bu zorlu süreci 4ay önce kendi doğum günümde 13haftalik bebeğimi kaybettim kürtaj oldum şimdi kaç gündür test yaptım pozitif çıktı hep adetime 2gun kaldı yumutlama günlerimi deyerlendirdim bu ay ve yumurtlamadan sonrakı 7ci günden silik silik çıktı 10cu günden testim koyulasmaya başladı ben hiç inanamiyorum ki hamileyim diye pazartesi günü randevu aldım.Dualarinizi ve hoş görünüzu istiyorum kızlar kötü yorum yapmadan önce zor durumlardan gecipte şimdi hamile kaldigima nasıl sevineyim bilemiyorum tabi bende biliyorum çift cizgi hamilelik ama insanım sonuçta böyle kocama da hatta soruyorum benim gördüğümu sende goruyormusun diye bu arada test idrarı damlattigim anda çıktı şimdiden teşekkürler https://www.ekrangoruntusu.com/i/ZbqJG https://www.ekrangoruntusu.com/i/ZbCP8
Dilara0638 Akkiz__elis hamilesin tabikide hayırlı olsun 🥰 inşallah sağlıklı sıhhatli bir gebelik olur ve sağ salim kucağına alırsın💕
Kubra_elif_ahmet Akkiz__elis Rabbim herşeyi gönlüne göre versin. Dilediğin umduğun neyse o olur inşallah 💜
Minik_Kalbim_ve1Annesi Akkiz__elis Gözün aydın canım hamilesin😍 Rabbim sağ salim kucağınıza aldırmayı nasip etsin bebişinizi inşallah 🙏🏻♥️