talhanin_annesi Kızlar göğüs ucum yarıldı resmn emzirirkn canimdn can gidiyor nasil iyilesick tavsiyesi oln vrmi
Kbrayankkk2 talhanin_annesi zamanla geçer ilk emdirisin ondan ben cok çektim aglardim bebek emerdi ben çığlık atardım ama suan yok geçti zamanla
Sencemeny talhanin_annesi sana iki üç gün içerisinde geçirecek bir yöntem söyleyim canım ben çok faydasını gördüm önerdiğim arkadaşlarımda öyle. Lanolin merhem sür veya elinde merhemin varsa işe yarayan onu sür üzerinde ince bı naylon kes koy buzdolabı poşetinden olabilir. Emzirme aralarında yap bunu poşet kremi orda nemli tutacak ve cildin daha iyi emecek. Umarım sende benim gibi bu kadar bir süre içinde kurtulursun sıkıntıdan 💖🤗
Seherce talhanin_annesi henüz o aşamaya gelmedim ama etrafımdan emzirme aralarında tahin üzerinde oluşan yağ sürüldüğünde çok iyi geldiğini duydum.
Selin12- talhanin_annesi ben ayva çekirdeği jeli kullanıyorum canım sende evde yapa bilirsin birde kara baş otu var canım onu kullan gerçekten hemen yaraları kapatıyor
Kbrayankkk2 talhanin_annesi valla hatırlamıyorum ama bi haftada falan geçer alışıyor gogus çünkü mecbur emdircen bebek aglar 😁
Selin12- talhanin_annesi canım youtu.be den prof.ibrahim Saraç oğlunun kuru var ben şuan doğum yapmadım 3.hamileligim diğer ikisinde kullanmıştım gerçekten çok işe yarıyor kapanmayan yaralara bile fayda ediyor
zeytinkiz talhanin_annesi Benim ilk emzirme de öyle olmuştu daha bismillah dedim 2. De Bi baktım dipleri ayrılmış 🥴 1 hafta canımda can gitti bebeğim sarılık olmasın diyede hep emziriyordum. Sonra bir bayan dedi ki tahin in üzerindeki yağı var onu sür pamukla beklet diye. Bende hemen denedim geçirdi şükür. Bebeğimi emzirirken silmem gerekse kalmıyordu birde göğüs ucu gümüş kapak kullandım 1 ay.
Mervedefne33 talhanin_annesi geçmiş olsun cnm en kısa sürede gecer inşallah ben öyle bir sorun yaşamadım çok sukur ilk gebeliğimdi ablam tecrübeliydi hastane cantan a bir soğan birde bıçak koy dedi soganı kesip o suyunu gögüs ucuma kızım memeden surdum sonra sildim emdi çok sukur hiç bişey olmadı sizde deneyin henuz dogum yapmamış anneler 😊
Sencemeny Busra_spmz canım benimki 4 gün içinde falan iyileşmeye başladı aekadasima önermiştim oda çok faydasını gordu dediğim gibi dene durabildifi kadar dursun merhem poşetin altında göğsüne yapışık ben bu şekilde çaresini bulmustum
Sencemeny Busra_spmz yara iki günde iyileşmez hemen 🤗 bir kaç gün dayanacksin dahada yara olmuyor zaten bu şekilde gecerse
prensesim_66 talhanin_annesi tahin üzerinde oluşan sıvı iyi geliyormuş canım benim de kopma noktasına gelmişti eczanede bitkisel krem var ondan aldım iyi geldi bir de fito krem iyi geliyo ama bi kac saat emzirmemen gerekiyo onu sürdüğünde bitkisel krem ve tahinde emzirirken sıkıntı olmuyo
Eliffkck Bende burda yerimi alayım biz 15 günlük olduk ama hala geçmedi lansinoh’un kremini kullanıyorum ama faydasını görmedim artık gerçekten o kadar çok sızlıyor ki emzirmek istemiyorum o derece ne zaman geçicek hiç bilmiyorum 🤦🏼♀️
Sblatc talhanin_annesi kremler dışında silikon göğüs kalkanı da işe yarıyormuş. Göğüs ucu kıyafete falan değmediği için sızlama olmuyo ve çabuk iyileşiyomuş.