Kızlar kızıma iki isimden birini koyacağım ama kafam çok karıştı. Elisa koymak istiyordum internette cennet kapısında bekleyen melek diye geçiyor ama doğru değilmiş elizabet isminin kısaltılmış ismiymis ve gayrimüslim isim diye geçiyor. Bazı yerlerde caiz değildir yazıyor. Siz olsanız Elisa koyar mıydınız yoksa Almila mı koyardınız