Hamilelikte güvenle kullanılan antibiyotikler var. Bence enfeksiyonlar daha tehlikeli. Sonrasında probiyotik içersiniz flora dengesi de düzelmiş olur. Ben de 27. Haftada grip oldum burun tıkanıklığı balgam vardı. Ihlamur bal falan geçti. Ama boğazın şişmiş ve iltihap var demiş, enfeksiyonlar çayla balla pastille geçmeyebilir