Az önce 32+1 haftalıkta suyun azalması diye konu açtım altına bir sürü yorum ve nokta koydum yine de cevap gelmedi bi de böyle deneyeyim dedim
Bugün doktora gittim hareketlerini iki üç gündür az hissettiğimi söyledim detaylı ultrasona ve nstye gönderdi nst de bebeğimin kalp atışları iyi çıktı hafif kasılmalarım çıktı detaylı ultrason da bebeğimin gelişimi falan çok iyi çıktı kilosu boyu falan haftasıyla uyumlu ama suyu azalmış dedi kendi doktorum da 10 gün sonra gel bol bol su iç dinlen dedi biraz araştırdım havuç suyu iyi geliyormuş başka önerebileciğiniz bir şey var mı