Canım acilden giriş yaptığında her türlü doğuma alıyorlar zaten. Ama kontrollere orda devam edeceksen muhakkak daha önce gittiğin hastane evraklarını yanında bulundurman gerekiyor yoksa doğru düzgün bakmıyorlar evrak istiyor çoğu, ben dediğin doktora hiç muayene olmadım Necati hoca var ona gidiyorum çok memnunum. Tarama şeker yüklemesi vs bu sonuçları yanında getirmen gerekiyor muhakkak