Kızlar 1.5 2 senedir felan ben grip olduğumda aşırı burnum tıkanıyordu mukus vs siliyorum siliyorum akmıyor ama nefes almamdada zorlanıyordum sürekli burnumu grip olmuşum ve tıkanmışım gibi hissediyordum 35 haftamdayım ve grip oldum bu kez daha çok zorlandım nefesim kesiliyordu burun spreyleriyle açamadım burnumu neyse geçende peçeteye silerken yuvarlak misket gibi bir et parçası geldi burnumdan ama burnum kanamadı korktum biraz sonra diğer gün tekrar bu kez yuvarlak olmayan ama et parçası geldi arada böyle et parçası geliyor 2 gündür ama burnum kanamıyor. Ve nefesim açıldı gribim geçti zor nefes almıyorum başına böyle bişey gelen varmı doktora gidicem ama doğuma 1 ay kaldığı için doğumdan sonra giderim diye düşündüm hemen gitmelimiyim