Bence kimseyi dinlemeyin siz nasıl istiyorsanız onu yapın. Herkesin doğum hikayesi farklıdır. Hep pozitif düşünün ben de iğne görünce bayılan biriydim. Evlenmeden önce nasıl ilişkiye giricem bayılırım diyordum girdim. Dişçiye giderken bayılıyordum. Allah hepsinin gücünü veriyor. O yüzden siz nasıl rahat edecekseniz onu yapın :)