Kubraygt canım nebahat nuhoğlu bence o kadar da iyi değil 1 eltim doğumunu onda yaptı ne tamponu unuttular düşmeseydi tampon anlamicaktık en enfeksiyon olucaktı en önemli ve ikincisi daha yeni duydum doğum sırasında bebeği yere düşürmüş ama bebeğin ailesine hiçbişe söylememiş. Daha sonra çocuk rahatsızlaşmış hastaneye götürmüşler. Doktor bu anne karnında olabilicek bişey değil diyip araştırırken nebahat hanımın doğumda bebeği yere düşürdüğünü öğrenmişler. Davalık olmuşlar bilgin olsun çok güvenme derim canım.