melekimserra Ezgiii11 benim kızım da öyleydi sıkıntı yok demişti doktor sadece 2 yada üç de normal doğuma engel olabilir demişti
Ebrusamet07 Ezgiii11 içini ferah tut korkma benimde kızımın boynuna dolanmisti iki hafta sonra gittiğimde yoktu insaAllah sizinde öyle olur annelik telaş yapıyoruz ama ☹️
Karkubra27 Ezgiii11 canım ben kızımı 41 haftaya kadar 2 tane kordon vardı boynunda ve o halde normal doğurdum korkma inşllah hiç bişey olmuyor Allah koruyor 🙏🏻
Sakinem212 Ezgiii11 korkmayın . Benimde öyle olmultu 2 tur dolanması a rağmen nor normal doğum yaptım bir sorun yaşamadım bir kaç. Doktprla görüştüm onlarda bir sorun görmemişlerdi çatınız müsaitse.
Yunusemreninannesi Sonradan düzelir biliyo diyorlar canim muanelerini ihmal etme bisey olmaz Allahın izniyle