gulsumklc2 Kızlar az önce çöp atarken binada posetin içinden kedi cıktı ödüm koptu cıglık attım zpladm yermden karnım sancılanmıs suan basına gelen var mı yda dr a gtmeme grek var mı
Benay gulsumklc2 benim de köpeğime bi köpek saldırmıştı bende çok korkmuştum 2 gün kendime gelemedim çok korkmuştum ama ne doktoru aradım ne gittim böyle durumda gitmek mi gerekiyormuş bilmiyordum
nursena gulsumklc2 bende 15+4 canım yakınız hemen hemen yakınsa acil kadın doğuma git görün için rahat olsun bebişide görmüş olursun