Planlı spinal sezeryanla daha bugün bebeğimi dünyaya getirdim 😇 3110 gr Uzayım 👼🏻 Spinal sezeryandan hiç korkmayın toplamda 40 dk bile sürmedi diyebiliriz .Bebeğinizin ağladığı anı duymak doğduğunu görmek çok güzel hele o ipeksi pamuksu teni çok çok güzel 🥰 Allah herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻 İkimizde iyiyiz çok şükür tabiki biraz ağrı sancınız oluyor ama katlanamıcak ağrılar değil ve lütfen kulaktan dolma çok ağrın oluyo yürümek çok zor oluyomuş diyenlere inanmayın önemli olan sizin istemeniz 🧿🥰