MaBelle evet doğru daha önce kese var ama biçimsiz demişti sonra Beta 851 di sonra 2 doktora daha gittim kese görünmüyor dediler beta 2486ya yükselmiş geç döllenme olmuştur dediler beta yükselişi iyi dediler ama insanın kafası karışıyor herkes farklı birşey söylüyor 3 doktora gittim ne yapmam lazım bilmiyorum kime neye inanayım