gizzzy35 detaylı ultrasanda bişey cıkmadı canım. Ama yinede kan testı(fetal) yaptırmam gerekli yada karnımdan sıvı alıp bakılması gerekmış çok pahalı ikiside ama parasını geçtim yaptırmayı düşünmüyorum herşeyı ile kabulümüz dedik
Zaten 4 tarama testleri genelde pozitıf çıkıyormuş