Fatmaens34 Beni ilgilendirmez sizin tercihiniz ama Orada Oğuz bey gibi bi doktor varken niye Serdar Bey Bi gece acile mecbur kaldım gittim Serdar Bey vardı 23 haftalıktım Bana bebek doğum pozisyonunda dedi direk izinsiz alttan muayene etmeye kalktı gece gece Bence sansınız varsa değiştirin İlla o hastane olsun diyorsanız Oğuz bey e devam edin bende onun hastası değilim ama bizim ailede bir çok kişinin doktorlugunu yaptı oradan tanıyorum senelerdir Adam aşırı aşırı ilgili ve tecrübeli