Merhaba güzel anneler. 23 +2 oldu ancak hareketleri sadece gece hissediyorum çok yoğun değil ufak nabız atar tarzda, ultrasonda da ne zaman gitsek uyuyor 😏 erkek bebekler hep mi böyle, sizler ne durumdasınız?? Bir de 3 gün önce tetanoz aşısı, şeker yükleme vs yapıldı iyice azaldı hareketler. Yarın doktora gideceğim sizi de merak ettim, sohbet olsun ❤️