2erkekannesiii Oğlumun adı Göktuğ inanın çok zor bir karakter inat sürekli ağlıyor kendini yere atma mı dersiniz bağıra bağıra ağlamamı dersiniz ne ararsanız var
aselim2020 2erkekannesiii yaa bende nerde göktuğ ismi duysam hemen annelerine gidip nasil bir karakter e sahip diyorum kizim cok sakindi hala da öyle ama oglum çektirecek gibi duruyo annem gil fln bu fena olcak diyolar bende napym hazirim herseye diyorum 😄😄
2erkekannesiii aselim2020 bence de hazırlan annesi şimdiden kolay gelsin hayatınızda bol bol sabır ve sakinlik diliyorum 😂😀