elifenes20 mirayveannesiii yüzyıka gidiyorum canım sibel mutlu hanıma sen hangi hastanedesin kaçıncı haftadaısn
Gamzeparlak1 elifenes20 Dogum hikayenizi dört gözle bekliyorum ,ben de Sibel hanıma gidiyorum,doğum korkum var. Sezeryan istiyorum dedim,bı muayene edeyim ona göre konuşalım dedi. Bakalım neler olacak?
burcuruli mirayveannesiii bende normalde medicale gidiyordum sonra yüzyılda seher hanıma gitmiştim baya memnun kalmıştım fakat çok beklemiştim muayene olmak için geçen hafta ağrım vardı medicale gittim seher hanım izinli olduğu için şansıma nilhan hanımla tanıştım ve çok beğendim memnun kaldım tavsiye ederim 🥰
elifenes20 mirayveannesiii ne güzel tesadüf daha başlardasın sen biz bitirdik olduk 38+3 haftalıpız bizde🥰🥰
Balanneee KubraAydin şöyle söyliyim diğer iki hamileliğimde medikale gitmiştim ordaki doktor kadar ilgili değil
Kaderyerrr burcuruli bende Seher hanıma gidiyorum. İlk randevuyu bekliyorsunuz aslında ikinci randevuda otomatik veriyor günü zaten ☺️
sessiz_oyuncu tgba715 kendisi medar yüzyıl ve merkez prime da doğum yaptırıyo. Fiyat olarakda medikalle arasında 300 tl fln oynuyor. Medikalde doğum ücreti içinde oda süslemesi ve fotoğrf çekimi var ekstra anneye 1 ücretsiz muayne hakkı tanınıyor. Medikal evimize yakın olduğu için birazda düşündük buna karar verdik eşimle 🙂 inşallah doğru karardır yoksa burhan bey çok iyi doktor 😊
sessiz_oyuncu Yaaagmurrr medikal 5.114₺ herşy içinde oda süslemesi+fotoğrf çekimi+anneye ücretsiz 1 tane muayne hakkı. Fakat şuanki fiyatı bu. Yıl başında zam geleceğini söylediler