Deletedmom5545 benim kızım olcak sol böbreğinde genişleme vardı 21 haftalık iken 6,1 mm en son 30 da büyümesi 8 mm di . Erkek bebeklerde fizyolojik oluyor doğumdan sonra geçiyor ama sıkı takip gerekir doktor kontrolü başka yapacak hiç bir şey yok. Her kontrole gittiğimde büyüyordu çok şükür en son kontrolümde büyüme olmadı 8-9 mm arası kaldı. Tabi daha büyür mü bilmiyorum bunu zaman gösterecek ama bununda bir çaresi var çok şükür doğum sonrası ameliyat oluyor. Bildiğim ve doktorumun söylediği kadarıyla kapalı bir ameliyat. Kalpteki parlaklık için birşey diyemiyorum takip edilmesi gerekir zamanl kaybolabiliyor . Rabbim tüm bebeklere şifa versin . Bol bol dua et. Elden gelen bir tek bu ❤️🤲🏻