Rapunzel21 Allahim herkesin üreyindekini hayırlısı ile versin Bebek isteyenler kulübünden gebelik etiketine geçtim çok şükür 🧿❤️☺️ Nasıl gidiyor yeni heyecanlar?
Rapunzel21 Esragkce Biz yeniyiz teyzesi ☺️☺️☺️3-4 haftalık) Kan tahliline Göre 5 haftalık dedi ,ama döllenme geç olmuş qalıba
RemziAleyna Hayırlı olsun :) bizlerde yeniyiz kesemizi gördük şimdi kalp atışını duymayı bekliyoruz ;)
aysuakdag Efnan Merhaba ben de 4+6’yım. Sık idrara çıkma dışında belirti hissetmiyorum. Belirti hissetmemek normal mi acaba?
Tugba_usa Kizlar Ben tam emin degilim adet gunum ama supelerim var, dayanamadim evde test yaptim negative ve adet olucak Hic bir sinyal Yok! Sizce gebelik varmidir 🥰
Efnan aysuakdag bende de pek belirti yok sadece göğüslerim biraz dolgunlasti onun dışında normal günler gibi 😅
Rapunzel21 RemziAleyna Ablosum ☺️ Bende kokulara hassasiyet var,ama mide bulantısı kusma gibi şeyler Yok. Kasik ağrısı oluyor 😅 ama sonra gidiyor çok şükür