İyi günler hanımlar bugün doktora gittim bir kaç gündür bebeğin hareketlerini az hissettiğimi söyledim beni detaylıya yönlendirdi ve nst çekildi kalp atışları ve gelişimi gayet iyi haftasıyla uyumlu ama suyu azalmış 10 gün sonra tekrar gel dedi bol bol su iç ve dinlen dedi bir kaç yazıda havuç suyu iyi geliyormuş diye okudum başka önerebileceğiniz bir şey var mı