Hamiss5 Bi kaç önce test etmiş biri olarak kesinlikle sudocrem diyorum. Malum hava yaz ayları ee hamilelikte cabası kilo aldığımız için pişikler kaçınılmaz oluyo. Gögüs altlarım fena halde pişik olmuştu. Kızarmaya kaşınmaya ve yanmaya başlamıştı. Aklıma bebeğime aldığım pişik kremi geldi. Duşumu aldım kurulandım ve çok az bi şekilde pişik olan bölgeye sürüp uyudum. Sabah kalktığımda eser yoktu pişikten falan. Hem bebeğime almış olduğum ürünü test ettim ve onayladım Hem de acısından kurtuldum. Yalnız kıvamı çok fazla yoğun. Kullanacağınız zaman çok çok az miktarda kullanmanızı tavsiye ederim.