Ben şeker yüklemesi testi yaptırdım. Fakat pişmanım. Normalde zayıftım. Yükleme sonrası gebelige baglı seker var dediler. Ogunden sonra da sekerim zaten yükselmedi. Ama suan insülin direnci cıkdı. Bana da cevrem hep yaptırma insülin dirincin cıkar sonra dediler ama anne olunca insan yaptırayım önlem alayım dıyor ama bence yaptırmayın. Açlık kan şekeriniz baktırın normalse degeriniz yükleme yaptırmayın.