miraybilir Kızlar 34+4 haftalık ikiz gebeliğim var akıntı gibi birşey hissettim tubalete gittim kilodum ıslanmıştı sonra peçeteyle tampon koyup bekledim tamponda biraz ıslanmış ne yapmam gerekir bu suyumun geldiğine mi işaret oluyor
sumeyye_81 miraybilir hastaneye git istersen bi baksinlar yada takip et eger suyun geliyosa devamli ıslaklık olur