Vahide13 Merhabalar dünde yazmıştım bebekte sıkıntı var demişler di 2 li tarama testi sonucuna göre bugün renkli ultrasona girdim çok şükür hiç bir sorun yokmuş bebeğim de. Cinsiyetide kıza benziyor dedi sizce nedir tahminleri alalım. 🥰😇