Betfer Nasıl gidiyor kızçeler ? Benim regl ağrısı gibi bi ağrım var , birazda duygusallık var , acaba anneliği becerecek miyim korkusu var. Sizde durumlar nasıl 😊
MommyTeacherandHappy Betfer bende çok fazla alınganlık ve bazı gereksiz şeyleri kafaya takma hakim sanki, bir de yoğun kaşıntılarım var 😢beni zorlayan karaciğer enzimlerim sıkıntılı.. onun dışında fena sayılmaz
momofcherry Betfer benimde sürekli belim ağrıyor ve dedigin gibi bendede cok duygusallik var hemen gözlerim doluyor ve zaman yaklastikca degisik duygular icindeyim endise kaygi mutluluk
Betfer MommyTeacherandHappy bende öyleyim herşeyi takıp üzülüyorum . Kaşıntı için bol su iç cnm bende nefes darlığı da var şu sıralar
Betfer momofcherry bende öyleyim bi yandan doğsam bi yandan nasıl bakcam diyorum. Değişik duygulardayım ilk hamileliğim cnm
momofcherry çatı muayenesi oldunuz mu kizlar ? benim salı günü randevum var o zaman bakacak doktorum birde normal dogum icin yaptiginiz biseyler var mi pilates topu hareketleri falan