Sedaaaa2 Bana doktorum 34 den itibaren 20 gunde bi gelirsn sonra 10 gune düşeriz dedi normal mi bu su anda ayda bir gidiyorum
secoz Sedaaaa2 34ten sonra haftada bir gel dedi ama ben 2hafta sonra gittim şimdi yüne haftada bir gel dedi bende kontrol sürem bitmeden gidiyorum 😁
Sedaaaa2 Esmakoksal alla alla bana nie öyle dedi acaba bende genelde daha cok sıklasır diye düşünüyordm ama 20 gune bi gidersem zaten dogururum 😂
Calisananne25 Sedaaaa2 32den sonra 2 hafta bir 36dan sonra haftada 1 çağırdı bizimki şuan 33+1im haftaya gidicez
Syda01 Sedaaaa2 29+4 de gitmiştim uc hafta sonra gel demisti salı günü kontrolümuz var sonra kac haftada bi çağırirsa artik
Ley-24 Sedaaaa2 en son 24 haftada gitmiştim ayda 1 defa gidiyordum birdahaki kontrolün 3 hafta sonra dedi . Yani 3 haftada bire düştü
H_myra1 Sedaaaa2 35+2 de gittim haftaya gel nst bakalım dedi 36 haftalık oluyorum o zaman sonrası birdaha ne zaman çagırır bilmiyorum ama bide sonra 38 39 gibi giderim dogurmaz isem😂 35+4 haftalıgım şu an