Selam kızlar. Üçüncü gebeliğim 17+4 teyim. Bu gün vücudumun komple karardığını farkettim. Zaten esmer tenli sayılırım ama vücudum buğday tenliydi. gebeliklerimle beraber gittikçe daha çok karardım şimdiden bu kadar kararma bana çok fazla geldi. Neden oluyor? Çözüm var mı? Düzelen var mı? 🤯