minikanne- Şuan çok küçük hiç anlayabilceklerini sanmıyorum canım tek söyleyebilceğim şey kesesi erkek gibi duruyo ama bununda doğruluk payı yokmuş.. Benim de böyleydi oğlum olacak🥰