Merhaba kızlar suan 36+0 suyum fazla başta bende korkmustum 27 haftadan sonra hep suyum fazlaydı doktor petınaloji bölümüne yonlendırdı bırsey cıkmsdı seker ve dıyabetım de yok anlıcan doktorun bana dedıgi genetık olabılır,fazla meyve tüketme ben cok yıyodum çünkü tatlıdan uzak durman gerekıyo sadece tek rıskı erken dogum sıkma kendını fazla