Busra-6 Merhaba sevgili anneler aranıza yeni katıldım yardımcı olursanız sevinirim. Adet tarihime göre 10+6 haftalığız ama 1 hafta geriden geliyor bebiş geç döllenme olmuş demişti doktor sizce bu açık kapanır mı gelişimi etkiler mi
Meryem2746 Busra-6 benim en başından beri geriden geliyor 1 hafta geç döllenme bazı bebeklerin yapısına göre yakalayabiliyo ama 31 oldum hala aynı sağlıklı olsunda 2 haftaya kadar normal sayıyorlar